بهترین متخصص استخوان و مفاصل شیراز

دکتر بهداد اسکندری ثانی به عنوان یک متخصص استخوان و مفاصل در شیراز فعالیت می کند. دکتر اسکندری ثانی فارغ‌ التحصیل ممتاز مقطع پزشکی عمومی و جراحی ارتوپد از دانشگاه شیراز است.

دکتر بهداد اسکندری ثانی متخصص استخوان و مفاصل در شیراز برای رفع مشکلات زیر در مطب خود فعالیت می کند:

1. ارتوپدی شکستگی
  2. دررفتگی مفاصل
  3. آسیب‌های ورزشی
  4. جراحی و تعویض مفاصل
  5. اختلالات ارتوپدی اطفال
  6. خدمات غیر جراحی کلینیک
  7. آسیب تاندون‌ ها و اعصاب محیطی
  8. انحرافات و دفورمیتی های اندام‌ و مفاصل

ویژگی‌ های متخصص استخوان و مفاصل در شیراز

ارتوپد یا متخصص استخوان و مفاصل در شهر شیراز برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ های مربوط به اختلالات اسکلتی و استخوان فعالیت می‌ کند. پیدا کردن یک دکتر ارتوپد خوب کار دشواری نیست. ویژگی های یک دکتر ارتوپد خوب در ادامه بیان شده است:

• در ابتدا باید سطح تجربه پزشک را بررسی کنید تا متوجه شوید مهارت او در چه حد است.
  • می‌ توان از دیگر بیماران نیز تحقیقات انجام دهید. بیمار قبلی پزشک می‌ تواند به شما جهت پیدا کردن بهترین متخصص ارتوپدی کمک کند‌.
  • به محیط کاری پزشک توجه کنید اینکه محیط اطراف پزشک تمیز و مرتب باشد در دید بیمار تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
  • برخورد و رفتار دکتر با بیمار یکی دیگر از ویژگی هایی است که یک متخصص ارتوپد باید داشته باشد. اخلاق حرفه‌ ای دکتر در برخورد با بیمار موجب جلب رضایت او شده و موجب می‌ شود بیمار احساس امنیت کند. اعتماد بیمار به پزشک به رفتار و تجربه پزشک بستگی خواهد داشت.
  • توصیه دیگر پزشکان مانند پزشک خانواده، پزشک عمومی و غیره نیز مهم است. نظر این نوع پزشکان هم می‌ تواند در انتخاب بیمار تأثیرگذار باشد.
  • برخورد منشی پزشک در جهت نوبت دهی نیز یکی دیگر از ویژگی های یک پزشک خوب است.

چه زمانی باید به متخصص استخوان و مفاصل مراجعه کنیم؟

یکی از تکراری ترین علایم مشکلات استخوانی و مفصلی که شما را ملزم به مراجعه به پزشک متخصص استخوان و مفاصل می‌ کند درد است. اغلب افرادی که به متخصصان استخوان مراجعه می کنند بیمارانی هستند که در مفاصل خود درد را احساس می کنند. همچنین تعداد بالایی از مراجعه به متخصصین استخوان به التهاب مفصل مربوط می شود. پیگیری و درمان مشکلات ذکر شده برای پیشگیری از گسترش آنها ضروری است. گاهی درد یا تورم استخوان یا مفصل بسیار زیاد است و محدودیت دامنه‌ حرکتی را برای بیمار به‌ همراه دارد. در موارد دیگر نیز این علایم نشانه ابتلای فرد به یک بیماری جدی است که باید سریعاً مورد درمان قرار بگیرد. افراد زیر باید به ارتوپد مراجعه کنند:

• درد مفصل

هنگامی‌ که به درد مفصل دچار می‌ شوید مراجعه به پزشک متخصص استخوان و مفاصل یک امر ضروری است. یکی از مشکلات شایع جوامع امروزی این اختلال بوده که علاوه‌ بر هزینه‌ های زیاد درمانی کارایی فرد را برای انجام فعالیت ‌های روزمره کم می ‌کند. در گذشته این اختلال بیشتر در سالمندان وجود داشت اما امروزه به دلیل سبک نادرست زندگی سن ابتلا به درد استخوان نیز کاهش یافته و به زیر ۲۰ سال نیز می ‌رسد. هنگامی‌ که با درد مفصل مواجه شدید لازم است تا به یک دکتر ارتوپد شیراز مراجعه کنید.

• التهاب و ورم مفصل

هنگامی که به التهاب و ورم مفصل مبتلا شدید نیاز است که به یک متخصص استخوان و مفاصل شیراز مراجعه کنید. التهاب به معنی بزرگ شدن و افزایش حجم مفاصل مختلف بدن بوده و معمولاً به همراه ورم و علایم دیگری مانند احساس گرما، قرمزی، درد، کاهش محدوده حرکتی و… دارد. عوامل زیادی در بروز این اختلال نقش دارند صرف نظر از هر کدام از این موارد زمانی ‌که به التهاب و ورم مفصل مواجه شدید حتماً به یک پزشک متخصص ارتوپد مراجعه کنید.

• درد استخوان

درد استخوان در مقایسه با دردهای مفصلی شیوع کمتری دارد. عوامل مختلفی برای درد استخوان وجود دارند که متخصص ارتوپد در گام اول باید عامل به‌وجود آورنده درد را تشخیص دهد. صرف ‌نظر از تمام موارد عنوان شده هنگامی‌ که به درد استخوان مبتلا شدید به‌ سرعت به یک متخصص ارتوپد مراجعه کنید.

ارتوپدی رشته ای از علم پزشکی و جراحی بوده که رابطه مستقیم با سیستم حرکتی بدن دارد. مراجعه به متخصص استخوان و مفاصل در بعضی موارد ضروری است. هر گونه علایم غیرطبیعی ارتوپدی داشتید برای تشخیص و درمان می‌ توانید به مطب دکتر بهداد اسکندری ثانی متخصص استخوان و مفاصل شیراز مراجعه کنید.

برای این منظور می‌توانید به صفحه نوبت دهی متخصص استخوان و مفاصل شیراز در سایت دکتر اسکندری مراجعه کنید و هزینه ویزیت مشاهده کنید.

در لیست زیر می‌توانید تعدادی از بهترین پزشکان متخصص استخوان و مفاصل در شیراز را مشاهده کنید.

• دکتر بهداد اسکندری ثانی، جراح و متخصص استخوان و مفاصل در شیراز
  • دکتر آرش خزاعی