انتخاب دکتر تعویض مفصل زانو

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که امروزه افراد به آن می‌پردازند را می‌توان تعویض مفصل زانو در نظر گرفت. عمل تعویض مفصل زانو یکی از تاثیرگذارترین تصمیم‌های یک فرد به حساب می‌آید که تاثیر قابل توجهی بر احیای سبک زندگی فرد خواهد داشت؛ اما نکته‌ای که در رابطه با این نوع از عمل وجود دارد، انتخاب یک جراح خوب برای تعویض مفصل زانو است، چرا که اگر شما برای تعویض مفصل زانو، پزشک با تجربه و با سابقه‌ای را انتخاب کنید، احتمال موفقیت‌آمیز بودن عمل شما وجود خواهد داشت. در ادامه تصمیم داریم برخی از نکاتی که به شما کمک می‌کنند تا بهترین دکتر ارتوپدی در شیراز را انتخاب کنید را معرفی می‌کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تشخیص مشکل زانو

سایر مطالب مفید: معرفی متخصص زانو در شیراز

برای مراجعه، درخواست تنظیم کنید.

در ابتدا شما باید لیستی از بهترین جراحان فعال در این زمینه را شناسایی کنید و نام هر یک را بر روی یک برگه بنویسید. توجه داشته باشید که برای انجام این کار شما می‌توانید از طریق اینترنت اقدام کنید یا مشورت‌های لازم را با پزشک خود انجام دهید و از او درخواست معرفی یک جراح خوب برای انجام عمل تعویض مفصل زانو را داشته باشید. پس از آنکه لیست خود را در رابطه با بهترین جراحان فعال در این زمینه تکمیل کردید، از جراح مورد نظر خود زمانی را درخواست کنید تا در این زمان برای معاینه اولیه بروید.

عمل تعویض مفصل زانو

مشورت و بررسی شرایط به همراهی دوستان و آشنایان

اگر شما در اطرافیان و دوستان خود کسی را سراغ دارید که تا به حال تحت عمل تعویض مفصل زانو قرار گرفته است، حتما با او صحبت کنید و مطلع شوید که پزشک چه کسی بوده است؟ علاوه بر چنین سوالی شما می تولید در رابطه با دیگر مسائل مربوط به جراحی نیز کسب اطلاعات کنید. دقت داشته باشید که مشورت و بررسی شرایط به همراه یک دوست و آشنا در مقایسه با دیگر شیوه‌ها، کارآمدتر خواهد بود.

مسائل مربوط بیمه

یکی دیگر از مسائلی که برای افراد بسیار حائز اهمیت است را می‌توان تحت پوشش بیمه بودن در نظر گرفت. به نوعی می‌توان گفت برای برخی از افراد مهم است که بیمه درصدی از هزینه‌های جراحی را بر عهده گیرد. با توجه به چنین موضوعی، فرد باید به دنبال جراحی باشد که تعویض مفصل زانو را تحت چنین شرایطی انجام دهد تا هزینه‌ هنگفت جراحی تا حدود زیادی کاهش داشته باشد با نوبت دکتر بهداد اسکندری ثانی.

گاهی اوقات جراحان با کیفیت و مسئولیت‌پذیری در بیمارستان‌ها مشغول به جراحی هستند و می‌توانند تعویض مفصل زانو را به درستی را انجام دهند؛ بنابراین حتما نباید به دنبال جراحی بود که عمل را در محیطی چون مطب انجام می‌دهد. شما می‌توانید با یک بررسی کلی از چنین موضوعی مطلع شوید و بهترین جراح را برای تعویض مفصل زانو انتخاب کنید.

اعتبارنامه، تحصیلات و مدارک جراح را ارزیابی کنید

توجه داشته باشید که به طور حتم و پیش از انجام عمل جراحی، زمانی را به بررسی سوابق جراح اختصاص دهید. در این بررسی سوابق پزشک باید مواردی چون تحصیلات و مدارکی که فرد در رابطه با شاخه‌ جراحی دارد را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه‌چیز طبق اصول و قوانین است.

سوابق کاری جراح را مورد بررسی قرار دهید

یکی از سوال هایی که توصیه می‌شود از جراح مورد نظر خود در رابطه با آن بپرسید، این است که در سال چند عمل تعویض مفصل زانو انجام می‌دهد؟ اگر جراح انتخابی شما در سال 12 تا به بالا عمل انجام می‌دهد، یعنی پزشک از سابقه خوبی برخوردار است و می‌توان با خیال راحت جراحی را به او سپرد. همچنین توجه داشته باشید که اگر جراح بیش از 25 جراحی برای یک بیمارستان انجام داده باشد نیز یعنی سابقه خوب و درخشانی دارد و می‌توان با خیال راحت جراحی را به او واگذار کرد.

تخصص و آموزش

انجام جراحی‌های گوناگونی که یک جراح در طول زندگی کاری خود انجام می‌دهد، بر تجربه و کسب اطلاعات فرد می‌افزاید؛ اما علاوه بر این شیوه، اقدامات با ارزش دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند بر تخصص و آموزش جراح تاثیر مثبت داشته باشد. برای مثال می‌توان اشاره داشت به مواردی چون فناوری‌های جدید، رویکردهای جراحی و مطلع شدن دستگاه‌های جدید پزشکی. آشنایی و کسب اطلاعات در رابطه با چنین مسائلی سبب می‌شود که جراح بتواند پروسه جراحی‌ها را بهتر و آسان‌تر کند. برای مثال دستگاهی را در نظر بگیرید که می‌دانید استفاده از آن جراحی تعویض مفصل زانو را ساده‌تر می‌کند؛ بنابراین به دنبال جراحی می‌گردید که آموزش‌های لازم در رابطه با این موضوع را دیده باشد و شما بتوانید با خیال راحت عمل خود را به او بسپارید.

موارد پر خطر و ریسکی را با پزشک جراح در میان بگذارید

پیش از انجام جراحی، حتما سابقه‌ پزشکی خود را با جراح درمیان بگذارید و پزشک را از تمام مسائل مربوط به خودتان مطلع کنید. این موضوع سبب می‌شود که جراح انتخاب‌های خود در رابطه با شیوه، دارو و هر چیز دیگر را بسته به شرایط شما انجام دهد؛ اما اگر شما چنین کاری را انجام ندهید و پزشک از موضوع خاصی که مربوط به شما است، مطلع نباشد، پاسخگو نخواهد بود، چرا که شما خودتان از پرداختن به موضوع خاص و مهم طفره رفته‌اید.

با چند جراح ملاقات کنید

همانطور که در ابتدا گفته شد، شما باید لیستی از بهترین جراحان را آماده کنید و سپس یک به یک با هر یک از آن‌ها ملاقات ویژه‌ای را ترتیب دهید. در طول این جلسات شما باید در رابطه با مسائل گوناگونی اطلاعات کسب کنید که این اطلاعات شامل شیوه‌ی جراحی، استفاده از ابزار، دوران بهبودی و مسائلی از این دست است. همچنین اگر جراح، جراح خوبی باشد، با حوصله به تمام سوال هایی که دارید، پاسخ می‌دهد و شما را کاملا از موضوع مطلع می‌سازد.

تمام آنچه در این مقاله گفته شد، مواردی بود که به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را در راستای انتخاب بهترین جراح داشته باشید. دقت داشته باشید که هر شهر و استان برای خود بهترین جراح‌ها را در اختیار دارد، برای مثال اگر شما ساکن شیراز هستید و به دنبال دکتر خوب و عالی می‌گردید، باید گفت که دکتر بهداد اسکندری ثانی انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. دکتر اسکندری متخصص زانو در شیراز هستند که شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در زانو و همچنین تصمیم به تعویض مفصل زانو، اقدامات لازم برای دریافت نوبت از ایشان را انجام دهید تا هر چه زودتر مشکل برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *