راه های انتخاب بهترین جراح لگن در شیراز

بهترین جراح لگن در شیراز باید با آگاهی و شناخت کافی از پزشک معالج انتخاب شود. معمولا بیماران بخاطر درد لگن، آرتروز لگن و مشکلات موثر این ناحیه از بدن به کلینیک فوق تخصصی لگن مراجعه می کنند.

از آنجاییکه لگن اندامی حیاتی بوده و کارکردهای بسیار زیادی برای بدن دارد، توصیه می شود در انتخاب پزشک معالج دقت لازم را بعمل آورید. با انتخاب بهترین جراح لگن  می توانید انواع دردهای لگن و مشکلاتی از قبیل آرتروز لگن را درمان کنید. همچنین با انتخاب  جراح لگن می توانید با روش هایی نوین و پیشرفته از قبیل تعویض مفصل ران و تعویض مفصل لگن، درد لگن را به حداقل برسانید و بیماری های لگنی خود را درمان کنید.

جراح لگن در شیراز

سایر مطالب: بهترین دکتر برای تعویض مفصل زانو در شیراز

روش درمان لگن براساس عامل ایجاد کننده درد، شدت درد و اینکه علائم چندبار در روز ایجاد می شوند تعیین می گردد. جالب است بدانید که روش درمانی واحدی برای دردهای لگنی وجود ندارد. یکی از روش های درمانی درد لگن استفاده از دارو از قبیل شل کننده های عضلانی و داروهای ضد افسردگی است. این داروها به صورت قرص بلعیده و یا به صورت آمپول تزریق می شوند. جالب است بدانید که از روش هورمون درمانی هم برای رفع درد لگن استفاده می شود.

برخی از دردها از قبیل درد عضلات و بافت های همبند فقط با روش فیزیوتراپی بهبود می یابند. در این نوع درمان از ماساژ، تقویت عضلات، انجام حرکات کششی و روش های کنترل عضلات لگن باید در این نوع درمان رعایت شوند.

بیمار در روز عمل جراحی لگن باید از 8 ساعت قبل ناشتا باشد. افرادی که به فشار خون مبتلا هستند باید داروهای فشار خون خود را مصرف کرده باشند. همچنین بیماران دیابتی باید انسولین تزریق کنند. در صورتیکه تعداد ساعات ناشتایی بیمار زیاد باشد با تزریق سرم میزان آب بدن بیمار کنترل می شود. بعد از اینکه بیمار به اتاق عمل منتقل شود طبق تشخیص متخصص بیهوشی بیمار به یکی از روش ها بیهوش خواهد شد. معمولا اکثر بیماران از کمر بی حس می شوند. البته بیمارانی که سابقه جراحی داشته اند و پلاتین داخل کمر خود دارند نمی توانند از کمر بی حس شوند. برای این بیماران بیهوشی عمومی استفاده می شود.

سایر مطالب: بهترین جراح زانو در شیراز

کارشناس تعویض مفصل لگن از طرف شرکت مربوطه در روز عمل در بیمارستان حضور پیدا می کند. کارشناس معمولا ده برابر وسیله مورد نیاز بیمار به صورت استریل شده به همراه خود می آورد. در نهایت با تشخیص پزشک مناسب ترین وسیله انتخاب می شود. بیمار روز بعد از عمل تعویض مفصل لگن می تواند با کمک فیزیوتراپ و یا واکر راه برود.

راه های انتخاب بهترین جراح لگن

بعضی از افراد در انتخاب بهترین جراح لگن  ایده آل گرایانه عمل می کنند. به همین خاطر اکثر افراد به دنبال فوق تخصص لگن در شیراز می باشند. پزشکانی که مدرک فوق تخصص دارند در درجه بالاتر علمی نسبت به متخصصان ارتوپد قرار دارند. زیرا داشتن مدرک فوق تخصص منوط به اطلاعات پزشکی بالاتر و تجربه ی بیشتر است. در انتخاب بهترین جراح لگن  باید به تخصص و تبحر پزشک در زمینه مفصل لگن توجه ویژه داشته باشید. زیرا عمل جراحی این مفصل بسیار حساس است و نیازمند دقت و مهارت بالا می باشد. لازم به ذکر است که هر چقدر در انتخاب بهترین جراح لگن  وسواس بیشتری به خرج دهید متعاقبا عمل جراحی موفقیت آمیزی را خواهید داشت. در نهایت نتایج حاصل از عمل باعث رضایت و خشنودی بیمار خواهد شد.

سایر مطالب:  پی آر پی زانو در شیراز

بهترین جراح لگن  باید روش درمانی و عوارض بعد از عمل را برای بیمار به طور شفاف توضیح دهد. انتخاب بهترین روش درمانی، توجه به شرح حال بیمار، روش کار درست جراح و استفاده از پروتزهای با کیفیت از ویژگی های جراح لگن  محسوب می شود. برای مثال عمل جراحی تعویض مفصل لگن مختص افرادی است که میزان آسیب دیدگی مفصل لگن آن ها زیاد می باشد.

در جلسات معاینه و مشاوره تمامی ابهامات بیمار را برطرف کند. بنابراین جراح لگن در شیراز باید بهترین فرد برای سوالات و دغدغه های شما باشد و شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند.

دکتر اسکندری شیراز