آرتروز لگن

آرتروز و ساییدگی لگن

آرتروز لگن چیست؟ آرتریت (Arthritis)   یا آرتروز یک بیماری دژنراتیو مفصلی است که بجز موارد استثنایی، به آرامی و در طی زمان طولانی اتفاق می افتد. این بیماری باعث التهاب در مفاصل و ایجاد درد، تورم، و تغییر شکل در آنها می شود. اگر بیماری آرتروز در مفصل لگن اتفاق بیفتد، در این صورت به.

موارد منجر به تعویض مفصل لگن

جراحی تعویض مفصل لگن   مفصل لگن مفصل لگن یکی از بزرگترین و مهمترین مفاصل بدن است. در این مفصل گوی و کاسه ای، سر گرد استخوان ران (Femur) به عنوان گوی و استابولوم که بخشی از استخوان لگن است، به عنوان کاسه یا “سوکت” عمل می کند که گوی در آن قرار می گیرد..

روش های درمانی لگن درد

روش های درمانی لگن درد  لگن درد بیماری شایعی می باشد که چندین قسمت را درگیر خود می کند. محل دقیق لگن درد می تواند به بهترین جراح لگن در شیراز کمک بسیار زیادی در تشخیص علت ایجاد این بیماری می کند. دردهای  داخلی لگن شامل درد در مفصل ران، هیپ و همچنین در کشاله.

متخصص ارتوپد و جراح زانو

آشنایی با بهترین جراح زانو در شیراز

آشنایی با بهترین جراح زانو در شیراز بهترین جراح زانو در شیراز معتقد است که برخی مفاصل بدن مانند مفاصل زانو و همچنین ستون فقرات خیلی زودتر از دیگر قسمت های بدن فرسوده می شوند و باید یا آنها را تعویض کرد یا عمل های جراحی رو آنها انجام داد. جراحی زانو از جمله عمل.

ساییدگی زانو

توصیه های بهترین جراح زانو در شیراز

زانو درد یکی از دردهای غیر قابل تحمل است که معمولا بیشتر افراد در سنین بالا تجربه می کنند. از سوی دیگر، نیمی از افراد در میانسالی بخاطر ورزش، موقعیت شغلی، و گاها اتفاقات غیر منتظره مانند تصادفات جاده ای دچار صدمات زانو می شوند. پس زانو درد بیماری است که نمی توان از آن.

بهترین جراح لگن در شیراز - دکتر بهداد اسکندری

آشنایی با بهترین جراح لگن در شیراز

آشنایی با بهترین جراح لگن در شیراز اگر در جست و جوی بهترین جراح لگن در شیراز هستید، ما به شما بهترین جراح لگن را با سابقه ی درخشان در جراحی های متعدد در سال معرفی می کنیم. اگر شما نگران جراحی لگن خود و همچنین تعویض مفصل می باشید، می توانید بهترین جراح لگن.