ویژگی های متخصص و جراح ارتوپد در شیراز

ویژگی های متخصص و جراح ارتوپد در شیراز

برای یافتن یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز می توانید، لیست اسامی پزشکان و متخصصان ارتوپدی شهر شیراز را به صورت آنلاین سرچ کنید، در شهر شیراز امروزه متخصصان و جراحان ارتوپدی با دانش و تجربه کافی در حال فعالیت هستند و شهروندان شیرازی در صورت نیاز به درمان درد مفاصل و یا درمان مشکل شکستگی استخوان خود می توانند به یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز مراجعه کنند.

یکی از زیر شاخه های رشته پزشکی، رشته ارتوپد است که پزشکان علاقه مند به این رشته باید در این شاخه تخصص کسب کنند و اما امروزه متخصصان ارتوپدی برای افزایش کیفیت کار خود و برای بالا بردن سرعت روند درمان بیمارانی که در سیستم اسکلتی بدن خود مشکل دارند، به صورت تخصصی تر در این زمینه و یا رشته ارتوپد فعالیت می کنند.

متخصص ارتوپد خوب

برای مثال باید گفته که در هنگام بروز مشکل در قسمت لگن باید به متخصص ارتوپد لگن مراجعه کنید، تمامی متخصصان ارتوپدی به طور کلی دانش کافی برای درمان شکستگی های قسمت های مختلف را دارند ولی برای افزایش کیفیت کار و بهبود روند درمانی فرد بیمار، کار و زمینه شغلی خود را تخصصی تر کرده اند.

با پیشرفت علم و تخصصی تر شدن بسیار از امو، باعث شده است تا متخصصانه ارتوپدی برای درمان و جراحی بیمار از مجهز ترین و پیشرفته ترین ابزار استفاده کنند و به همین خاطر در صورت نیاز به جراحی، یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز با بهترین تجهیزات در زمان معین عمل جراحی را با موفقیت انجام خواهد داد و شما مانند قبل می توانید به زندگی طبیعی و سابق خود برگردید.

متخصص ارتوپد خوب در شیراز

ویژگی یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز

بعد از بروز هرگونه شکستگی و یا بعد از بروز درد شدید مفصل زانو و یا سایر موارد شما شهروندان شیرازی به دنبال یک متخصص و جراح ارتوپد در شیراز خواهید گشت، تا که بتواند مشکل و دلیل درد را  در کمترین زمان تشخیص دهد و برای درمان و گذراندن دوره درمانی شما اقدامات لازم را انجام بدهد.

بعد از مراجعه به یک متخصص و جراح ارتوپد در شیراز، ابتدا پزشک متخصص شما را معاینه می کند و مشاوره های پزشکی مورد نیاز به شما داده خواهد شد، در صورت نیاز به جراحی متخصص ارتوپد خوب در شیراز در زمان معین شده ای شما را جراحی خواهد کرد تا که مشکل شما در حداقل زمان برطرف شود و طولانی نشود.

شکستگی های مختلف و درد زانو باعث مختل شدن انجام فرایند های روزانه و عادی توسط فرد بیمار می شود، و گاه فرد اصلا نمی تواند راه برود، با انجام جراحی برای درمان شکستگی و یا تعویض مفصل توسط یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز، و سپس با انجام فیزیوتراپی و رعایت نکات و توصیه های متخصص ارتوپد خوب در شیراز، آنگاه فرد باز هم می تواند مانند قبل به زندگی خود ادامه دهد.

و گاه افرادی به دلایل مختلف، بعد از تشخیص پزشک متخصص مبنی بر جراحی از انجام آن چشم پوشی می کنند و یا تلاش می کنند تا از روش های دیگری و بدون جراحی روند درمان خود را سپری کنند، ولی در این شرایط باید گفت که با انجام ندادن جراحی آن هم در زمان مشخصی که یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز تعیین کرده است، شهروند شیرازی نمی تواند سلامتی خود را به طور کامل مانند قبل بدست بیاورد.

به عقب انداختن زمان جراحی، مشکلات بسیاری برای افراد بیمار خواهد داشت، بنابراین شما باید به متخصص ارتوپد خوب در شیراز اطمینان کنید و در صورت نیاز به جراحی طبق دستور پزشک در زمان مشخص شده برای آن آماده باشید، و همچنین یک سری نکاتی است که اگر قبل از جراحی و بعد از جراحی بدان توجه کنید باعث می شود تا زودتر از زمان معمول درمان بشوید و مانند قبل راه بروید.

سلامت یک نعمت بسیار با ارزشی است و باید قدر آن را دانست و اما گاه یبه دلیل بروز حوادث و یا به دلیل افزایش سن ممکن است درد مفصل زانو شما را اذیت کند و یا در هنگام شکستگی استخوان شما باید به یک متخصص ارتوپدی ماهر و توانا مراجعه کنید.

در صورت آسیب دیدن و بروز شکستگی استخوان، فرد بسیار آزار می بیند و درد زیادی را تحمل خواهد کرد و به دلیل اینکه نمی تواند مانند قبل راه برود و یا فعالیت های روزانه خود را انجام دهد از نظر روحی نیز مورد فشار خواهد بود، در چنین شرایط ابتدا باید بیمار مقاوم باشد و صبر خود را بیشتر کند زیرا روند بهبود شکستگی استخوان ها زمان می برد و با این حساب باید تمامی نکات و اصول پزشکی را رعایت کند و به متخصص ارتوپد ایمان داشته باشد و اگر متخصص دستور جراحی داد، خود را برای جراحی آماده کند.

وقفه در زمان عمل جراحی به دلیل اصرار بیجا از سوی بیمار، شرایط را بدتر خواهد کرد، زیرا گاه فرد نیاز به تعویض مفصل دارد ولی به دلیل سهل انگاری و تلاش بیجا بیمار برای درمان از طریق روش های دیگر و سهل انگاری منجر به وخیم شدن شرایط و در مواردی سبب بدتر شدن شرایط و درد کشیدن بیمار می شود.

شهروندان شیرازی چه زمانی به یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز نیاز دارند؟

شهروندان شیرازی ممکن است به دلایل مختلفی دچار شکستگی در یک قسمت از بدن خود بشوند، یا گاهی اوقات به دلیل افزایش سن و فرسودگی مفصل های نقاط حساس بدن، ممکن است به یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز نیاز پیدا کنند.

شکستی که استخوان و آسیب به بافت های استخوانی و همچنین درد زانو از جمله آسیب هایی هستند که ممکن است برای افراد دردسرساز شوند، با بروز مشکل در قسمت ها یمختلف مانند لگ، پا، زانو و… فرد باید به پیش یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز برود تا که در حداقل زمان مشکل او برطرف شود و درد عضلانی و یا درد مفصل او درمان شود.

در مواردی گاه بنابر توصیه پزشک مخصوص، فرد برای تزریق دارو باید به پیش متخصص ارتوپد در شیراز برورد و این در حالی است که درد مفصل بسیار شدید و طاقت فرساست، به همین خاطر مراجعه به یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز می تواند مشکل درد مفصل و یا سایر موارد دیگر را در زمان کمتری برطرف کند.

درد مفصل اگر شدید باشد و یا اگر بر اثر فرسودگی و ساییدگی مفصل باشد، فرد به یک جراح ارتوپدی نیاز پیدا می کند، شاید در نگاه اول فکر کنید انجام جراحی دشوار باشد ولی اگر توسط یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز انجام شود، دیگر نیازی به نگرانی نخواهد بود.

بعد از آنکه متخصص ارتوپد تشخیص بدهد که شما نیاز به جراحی دارید، در صورتی که تمامی نکات لازم را رعایت کنید و تعویض مفصل شما با موفقیت انجام بگیرد، آنگاه شما روند بهبودی خود را به سرعت سپری خواهید کرد، فقط باید نکات ضروری را قبل و بعد از جراحی حتما رعایت کنید.

ارتوپد مفصل

مفصل ممکن است به دلیل افزایش سن و نداشتن تحرک کافی ساییده شود و ساییده شدن مفصل مانند مفصل زانو درد بسیار طاقت فرسایی را منجر می شود، در مواردی مانند ساییدگی و تخریب مفصل زانو، فرد نیاز به تعویض مفصل زانو پیدا می کند که این کار توسط یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز امکان پذیر است.

چه اقداماتی باید قبل و بعد از جراحی ارتوپد انجام شود؟

بعد از آنکه متخصص و جراح ارتوپد در شیراز برای درمان شما جراحی را تجویز کند، باید قبل از انجام جراحی برای آن آماده باشید، متخصص ارتوپد خوب در شیراز قبل از جراحی ممکن است مصرف برخی از قرص هایی که شما قبلا به خاطر بیماری های دیگر مصرف می کردید را منع کند و یا زیر نظر پزشک می توانید مصرف قرص ها را ادامه دهید.

یک متخصص و جراح ارتوپد در شیراز باید برای درمان یک بیماری سریعا اقدام کند بنابراین بر این بهبود روند بیماری باید بهتری و موثرترین روش درمانی را انتخاب کند و سلامت بیمار ا در اولویت قرار دهد.

یکی دیگر از مشکلاتی که شاید بیماران از آن اذیت شوند، مبلغ و هزینه درمان و گذراندن دوره بهبود بیماری است، بنابراین یک متخصص ارتوپد خوب در شیراز باید بتواند تا جایی که امکان دارد، هزینه های درمان بیماری را به حداقل برساند.

انواع روش های جراحی ارتوپدی

در برخی از موارد، برای درمان شکستگی از جا انداختن استخوان ها استفاده می کنند، جا انداختن استخوان را که تا حالا ممکن است بارها شنیده باشید، به دو طریق عمل جا انداختن استخوان انجام می گیرد، به صورت باز و یا بسته فرد بیمار جراحی خواهد شد.

با استفاده از پلاتین، عملیات فیکس کردن انجام می شود، و روش دیگر جراحی ارتوپدی، تعویض مفصل است، درد مفصل بسیار شدید است و این درد ممکن است به دلیل ساییدگی مفصل باشد، مثلا هنگامی که مفصل زانو دچار ساییدگی می شود، فرد به جراحی نیاز پیدا خواهد کرد.

در این روش جراح ارتوپد، مفصل ساییده شده را تعویض می کند و به جای مفصل ساییده شده از مفصل مصنوعی استفاده می شود که عملکرد مفصل طبیعی بدن را خواهد داشت و فرد بعد از انجام جراحی و بعد از گذراندن دوره بیماری می تواند مانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهد و می تواند مانند گذشته راه برود و مشکلی نخواهد داشت.